DGGD סטודיו לעיצוב מיתוג ובניית אתרים לעסקים

איך גורמים ללקוח לעצור?

איך גורמים ללקוח לעצור

קרה לכם פעם שכתבתם פוסט פרסמתם דף נחיתה או סדנה ולא היו תגובות?
קורה לכולם…
מה עושים עם זה? ולמה זה קורה ?

מכירים את המושג "לאכול עם העיניים"?
גם ברשת הלקוחות הפוטנציאים שלכם "אוכלים" עם העייניים שלהם 
תחשבו על עצמכם, כאשר אתם גולשים ברשת מה גורם לכם לעצור? 
על מה תתעקבו? 
מה שימשוך את העיין שלכם קודם, נכון? 
אפילו באוכל שאנחנו צורכים אנחנו קודם כל אוכלים עם העייניים ואז מתפתח התאבון אז ברור שכך גם ברשת…

הנראות של העסק שלכם מתחילה במיתוג העסק ברמת הלוגו וממשיכה דרך כל מוצרי הפרסום שלכם בהם כדאי וחשוב להקפיד על שפה אחידה של צבעים צורות סמלים ופונטים כך שיוכלו לזהות אתכם עם הזמן ולשייך אליכם מוצרים ופרסומים שיחשפו אליהם.

חשוב להקפיד בבחירת ההצבעים הסמלים והפונטים שבוחרים להתשמש בהם שמיתוג העסק – לבחור אותם כך שיתאימו לערכי המוצג והמסרים שרוצים להעביר לצד שהשני – כך מתחילה תקשורת חזותית!

כך מתחילים לדבר עם קהל היעד ללא מילים, אם לא משכנו את תשומת לב הגולש ולא גרמנו לו לעצור להתעכב להתעניין ולהתעמק לא יצרנו תקשורת והוא המשיך לגלול לדבר המעניין הבא…

בפעם הבאה שאתם יוצאים אם מוצר פרסומי חדש או פוסט בפייסבוק חשבו קודם כל מה יגרום לגולש לעצור ? עוד לפני רמת התוכן מה ימשוף את העיין שלו?

ואם אתם תקועים וצריכים סיוע אשמח לעזור 🙂  זו המומחיות שלי!
אני מסייעת לעסקים להעביר את המסרים הרצויים לקהל היעד שלכם ליצירת תקשורת חזותית, כי משם הכל מתחיל

***בחרתי להשתמש בתמונת העין בנוצת הטווס – תמונה צבעונית מושכת את העיין ושווה להתעכב עליה כי לא ברור לגמרי בהתחלה מה רואים בה היא גם מתאימה לחבילת הטווס שלי, מתוך חבילות הביזנסזו, המדברת על הנראות ברשת 

סטודיו DGGD – עיצוב | מיתוג | בניית אתרים | יעוץ שיווקי (מעוף)