DGGD סטודיו לעיצוב מיתוג ובניית אתרים לעסקים

צבע ירוק במותג – מה הוא משדר?

ירוק במיתוג

היום קמתי במצב רוח ירוק!

לא שזו חוכמה גדולה בכל זאת ירוק זה הצבע שלי מאז שאני זוכרת את עצמי 

אבל בכל זאת ירוק מה הוא משדר?
אילו מסרים הוא מעביר בתקשורת חזותית? ומתי כדאי להשתמש בו?
כמה מן התשובות אתם יודעים בעצמכם 

ירוק הוא צבע של חיים, צמיחה, התחדשות, קליליות, צבע רענן.

נכון ומתאים להשתמש בו בעסקים הנוגעים בטבע, טבעי, איכות הסביבה.

הירוק מעביר מסרים של רוגע שלווה, בריאות לכן נעשה בו שימוש הרבה פעמים בתחום של רפואה משלימה ורפואה בכלל, יחד עם זאת כל עסק שרוצה להעביר מסר של רוגע נחת ושלווה מומלץ לו להשתמש בשפה הגרפית שלו בירוק. גם חברות פיננסיות, בנקים וחברות בניה ונדלן השכילו לעשות זאת.

תחשבו על זה רגע… כשאתם מסתכלים על כל אחת מהתמונות למעלה ורואים את היופי הזה, כשאתם בטבע, בשדה הפתוח בוהים בירוק מסביב במיוחד בעונה הזאת  מושרת עליכם נחת שלווה, מעין פסק זמן מהחיים. אוטומטית אתם מתחילים לנשום עמוק לרוקן מחשבות ולהנות מהקסם 

נכון?

אז זה לא קורה סתם! זה הירוק הוא משרה עלינו את השלווה הזו הצבע הירוק נקלט דרך העייניים שלנו ומתורגם במוח בדיוק לזה 

פעם הבאה שאתם מקגישים לחוצים ומרגישים את עומס החיים פשוט צאו לטבע ותהנו מהקסם ואם אין לכם ירוק בקרבת הבית פשוט תבנו במשהו ירוק או ציירו משהו ירוק, זה גם יעשה את העבודה 

לקריאה נוספת על צבעים במותג ומשמעותם לחצו כאן

לפרטים על תהליך מיתוג לחצו כאן

סטודיו DGGD – עיצוב | מיתוג | בניית אתרים | יעוץ שיווקי (מעוף)

צבע ירוק במיתוג
צבע ירוק במיתוג
צבע ירוק במיתוג