DGGD סטודיו לעיצוב מיתוג ובניית אתרים לעסקים

נחשפתי התחברתי / נחשפתי המשכתי ???? למצוא את המפתח הנכון

למצוא את המפתח הנכון

שפה גרפית נועדה להעביר מסרים, אבל מה קורה כשהמסר לא ברור ?
מכירים את זה שיש קצר בתקשורת ? אפילו בבית, עם הקרובים אלינו ביותר, כשאנחנו רוצים לומר משהו לצד השני אבל הצד השני לא הבין אותנו נכון, שיצא לנו עקום… במקרה כזה עוד אפשר לתקן! הצד השני יגיב בהתאם אנחנו נבין שהמסר לא עבר נכון ונסביר את עצמנו. נכון 

אבל מה קורה כשהצד השני לא יטרח להסביר שלא הבין? הוא ימשיך הלאה…ואנחנו נשאר מהצג בצד השני ללא תגובה וחוסר הבנה של מה שקרה 

זה קורה המון בעולם השיווק, הרי הכל ניסוי ותהיה, נכון?
צריך לדייק > לנסות שוב > לבחון את התוצאות > וכן הלאה והלאה..
זה קורה בלוגו ובשפה הגרפית שלנו כל הזמן!

המותג שלנו עובד 24/7 ומדי יום נחשפים אליו המון לקוחות פוטנציאלים!
השאלה האם הם יחשפו וימשיכו או יחשפו ויתחברו?
התשובה היא באילו מסרים אני רוצה להעביר? זה דורש המון מחשבה!
לאיזה קהל יעד אני פונה ?

יכול היות שיש לי מס' מוצרים שפונים לקהלי יעד שונים…
כל פוסט, כל דף נחיתה, אתר האינטרנט, הפלייר ועוד גם הם צריכים להיות מכוונים לקהל יעד מסויים ולכן גם המסרים שאנחנו רוצים להעביר דרך השפה הגרפית צריכים לדבר אל אותו קהל יעד ספציפי!

המסרים הויזואלים הם הראשונים שיתפסו בעיני הצד השני עוד לפני שטרח להכנס/לקרוא ולכן הם קריטיים לבסיס ופתיחת פתח לתקשורת 
אז איך עושים את זה??? זו המומחיות שלי!

פשוט צריך למצוא את המפתח הנכון למנעול 

אשמח ליעץ לכם 🙂 וכמובן לעצב עבורכם את המסר שאתם רוצים להעביר.
מוזמנים ליצור קשר

לפרטים על תהליך מיתוג מדוייק לכם שיוביל לתוצאות לחצו כאן

סטודיו DGGD – עיצוב | מיתוג | בניית אתרים | יעוץ שיווקי (מעוף)